
Smelt smørret og rør det godt sammen med farin, kokosfibermel, kokosmel og almindelig mel.
Hæld den kondenseret mælk, smør og sirup i en gryde og kog forsigtigt op under omrøring. Lad massen simre ved svag varme i ca. 10 min. til den tykner. Rør i den ofte.
Tag bunden ud af ovnen og fordel den varme karamelmasse ud over den. Bag kagen yderligere 10-15 min. Karamellen skal føles fast (Ikke flydende) - den vil dog altid være blød når den varm. Lad kagen køle af i fadet.
Smelt smørret i en kasserolle. Tag den af varmen.
Bunden kan laves med udelukkende kokosmel - hvis man ikke har kokosfibermel. Jeg synes dog kokosfibermel giver en dejlig konsistens og smag til kagen. Og har man rester til overs af kokosfibermelen, kan det blandes i pandekagedejen, bolledejen mv og tilføjer ekstra fibre og smag.